30 Mart 2018 Cuma

WORD SORULARI





                                                    WORD SORULARI


1 .Word 2010 nedir ?
A-) Hesap Proğramıdır
B-) Tablo - grafik proğramıdır
C-) Kelime işlem proğramıdır
D-) işletim sistemdir
   

 2. Microsoft Word 2010 proğramında kağıt boyutu ve sayfayı dikey yapma ile ilgili işlemlerin yapıldığı komut aşağıdakilerden hangisidir ?

A-) Sayfa düzeni - Sayda yapısı
B-) Giriş- Sayfa yapısı
C-)  Kelime işlem proğramıdır
D-) işletim sistemidir


3.Yandaki butonun görevi nedir ?
A-) Aç
B-) Kaydet
C-) Yeni
D-) Yazdır


4.Yandaki butonun görevi nedir ?
A-) Yapıştır
B-) Kaydet
C-) Yeni
D-) Yazdır


5. Yandaki butonun görevi nedir ?
A-) Kes
B-) Kaydet
C-) Kopyala
D-) Yapıştır



6. Yandaki butonun görevi nedir ?
A-) Yeni
B-) Yinele
C-)  Geri al
D-)  Sil 


7. Yandaki butonun görevi nedir ?
A-) Yazı tipi boyutu
B-) Yakınlaştır
C-) Yazı Tipi
D-) Biçim Boyacısı





8. Yandaki butonun görevi nedir ?
A-) Yazı tipi boyutu 
B-) Yazı tipi
C-)  Altı Çizili
D-)  Stil


9. Yandaki butonun görevi nedir ?
A-) Kalın
B-) Kaydet
C-) İtalik
D-) Altı çizili


10.   Yandaki butonun görevi nedir ?

A-) Sağa Hizala
B-) Ortala
C-) Sola hizala
D-) Yasla


KAYNAKÇA :  http://www.bilgiegitim.com/milli-egitim-sorulari-3/word-2010-milli-egitim-sinav-sorulari



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EXCEL HÜCRE BİÇİMLENDİRME

                                                         HÜCRE BİÇİMLENDİRME Excel de bir tablo veya metin oluşturdunuz, fakat bu hüc...